1/06/2012

Redúcese a importación do gas natural licuado (GNL) en España

Compartimos o artigo de BLOOMBERG sobre a perda de protagonismo de España como importador de Gas Natural Licuado. Segundo o artigo, o menor consumo de gas por parte dos ciclos combinados (CTCC), a crise actual do país xunto co novo gasoducto MEDGAZ, que nos fornece un gas máis barato desde Argelia, está facendo que os plans de futuro das regasificadoras españolas resíntanse de forma notable.


[LER] O artigo orixinal en inglés 


4 de xaneiro (Bloomberg) – O Reino Unido superou o ano pasado a España para converterse no terceiro maior comprador de gas natural licuado (GNL) do mundo, segundo a informado un consultor de EE.UU.


“Gran Bretaña importou unha cantidade récord de 19,6 millóns de toneladas métricas de GNL o ano pasado, un 32 por cento máis dos 14,8 millóns do ano 2010, segundo Zach Allen, analista de Eurasia Pan Enterprises Inc., de Raleigh, Carolina do Norte". As importaciones de GNL españolas caeron un 18 por cento ata os 17,4 millóns de toneladas, mentres que as importaciones francesas aumentaron un 16 por cento ata 11,6 millóns de toneladas”. 


“Unha combinación entre os problemas económicos en España, xunto coa disponibilidad de gas polo gasoducto Transmed (MEDGAZ) están reducindo en España as compras de gas natural licuado”, dixo Allen. “Supoño que se alcanzou un acordo de prezos beneficiosos para este gas con Argelia a través do gasoducto que o fai ser unha mellor alternativa que as importaciones de GNL”. 


España foi o terceiro maior comprador de GNL do mundo no ano 2010, segundo datos de revisión anual de enerxía de BP Plc.. Xapón e Corea do Sur foron os máis grandes consumidores de GNL nese ano. 


As importaciones xaponesas de GNL no mercado SPOT e programado ata o mes de novembro do ano pasado aumentou nun 12 por cento ata os 71,4 millóns de toneladas con respecto ao ano anterior, segundo o ministerio de finanzas da nación. As compras de GNL de Corea do Sur, nos primeiros 11 meses de 2011 aumentaron un 9 por cento ata os 31,93 millóns de toneladas, segundo datos do Servizo de Aduanas de Corea.


O GNL é gas natural arrefriado a menos 260 grados Fahrenheit (menos 162 grados Celsius), reducíndoa unhas 600 veces o seu volume orixinal para o transporte en gaseros e camións cisterna.


f-cape.org

Sem comentários: