2/10/2010

EU pedirá o peche de Reganosa no Parlamento Europeo

A formación de Esquerda Unida-Izquierda Unida (EU-IU) presentará unha ampliación da denuncia en contra da planta de gas de Reganosa, situada na localidade coruñesa de Mugardos, no interior da Ría de Ferrol, coa previsión de que se aborde nunha reunión do día 23 de febreiro da Comisión de Peticións do Parlamento Europeo.

O partido achegará un documento no que se inclúen os datos do funcionamento da planta de gas, desde que foi autorizada en novembro do ano 2007.

Desta forma, continúa coa petición ante a Unión Europea de que se peche a instalación gasística, que EU-IU sostén que está situada "ilegalmente" e que non é viable economicamente como demostraría a súa baixa eficacia e rendemento.

Entre a nova documentación que achegará EU destácase que unha decena de gaseiros tiveron que abortar a súa entrada na ría debido ás condicións meteorolóxicas, o que demostraría, a xuízo da formación política, "o risco" que supón a localización de Reganosa no interior da ría e a menos de 2 quilómetros de distancia dos núcleos habitados.

Seguridade

EU incidirá que na entrada de barcos metaneros cargados con ata 140.000 metros cúbicos de gas natural e "o incumprimento das normas de seguridade", ademais da destrución do ecosistema da ría, son argumentos suficientes para expor o peche da regasificadora.

Unha delegación de EU asistirá á Comisión de Peticións do Parlamento Europeo para defender a "ilegalidade" que atribúen a Reganosa, co obxectivo de obter o mesmo resultado que o conseguido en torno ao recheo do porto de Marín ou os depósitos de Ferrazo de Vilagarcía.

Sem comentários: