4/21/2010

O “LNG Madrid Spirit”, tivo que adiar a súa entrada na Ría

LNG "Madrid Spirit" na Ría de Ferrol (19/04/2010)

O “LNG Madrid Spirit” , tivo que adiar a súa entrada na Ría até a marea de pola tarde, dado que á hora de entrada prevista que era ás 8 da mañá non o puido facer, dado que a néboa reinante deitada sobre a Ría no llo permitía, a visibilidade era moi escasa. E as Normas da Capitanía Marítima, no apartado sobre as Condicións Meteorolóxicas, fala de que ten que haber unha visibilidade de ao menos 1.200 metros.
O buque gaseiro, “LNG Madrid Spirit” , é un dos buques gafados no intento de arribar ao Porto de Mugardos, ten un historial de adiadas moi importante, xa son cinco as veces, as últimas os pasados 29 e 30 de Marzo de 2010, as outras o 29 de Agosto de 2009 e o 20 de Outubro de 2008.
O Comité cidadán, como fai sempre que anuncian a entrada dun buque cargado con GNL, de novo realizou unha CONCENTRACION diante do Edificio Administrativo da Xunta de Galicia, na Praza Amada García, para denunciar e protestar ante semellante imprudencia que ameaza a nosa seguridade, á Ría e as nosas vidas.
Non só a presencia da Planta de Gas de Reganosa construída, ao amparo da corrupción polítia e económica, no corazón da nosa Ría é un enorme potencial perigo, senón que a entrada, atraque e descarga dos gaseiros con GNL-LNG, aumentan o perigo exponencialmente. Isto foi o que denunciou o Comité na concentración sonora deste pasado Luns 19 de Abril de 2010. Ademais mencionou-se o intento de procesamento de 60 persoas, xente do mar, por, supostamente, participar nas accións de protesta ante o intento de entrada do primeiro gaseiro cargado con gas natural licuado, en Maio de 2007.
Na intervención do Coordenador do Comité quedou claro a responsabilidade do propio Comité Cidadán de Emerxencia que foi o que fixo o chamado á cidadanía para que se mobilizara ante o atropelo, o perigo, a inxustiza e a ilegalidade que supuña a entrada do "Galicia Spirit" na Ría de Ferrol [07.05.2007] e a descarga do GNL nunha planta que non reunía nin reúne os condicionandos de seguridade esixidos pola Lei, nin daquela os permisos de funcionamento, sen Plan de Emerxencias Exterior aprobado [19.07.207], e a tan só 10 días de ser redactadas as Normas de Seguridade para a entrada, atracada, desatraque e saída de grandes buques gaseiros na Ría de Ferrol [27.04.2007], pola Capitanía Marítima de Ferrol, sen que transcorrera tempo suficiente para a presentación de alegacións, ...

Sem comentários: